söndag 8 juli 2007

Sommarkrysset PGM 6

Igår var det inspelning. Dagen började dåligt med att jag skrivit ut i fel layout på manuskorten, omformatering och sen hade skrivaren kraschat och någon satt sig på cd:n med drivrutiner. Murphy's law.

Men sen gick det mesta som det skulle. Direktsändning är alltid direktsändning, så vi fick ändra lite under programmets gång. Folk i min närhet har sagt att det märktes att jag var redaktör. Det tror jag inte på. Dom visste ju om det. Men kanske man kan sätta en liten prägel, utifrån vad formatet tillåter, i kommande program.

Dom som tyckte att jag skulle göra mitt jobb, tyckte nog att jag gjorde mitt jobb. Det är det viktigaste. Nu helg och ledig måndag.

För övrigt helt sjuk upplevelse att se flickreaktionerna när Ola gick ut på Soundcheck. Luktsalt hade behövts här och där.
Och att Rongedal är jäkligt trevliga. Tänk att jobba hårt i bakgrunden och sen få kliva fram. Dom har nog, av den anledningen, goda möjligheter att behålla sin ödmjukhet. Låt oss hoppas. Och unna Henrik och Magnus all framgång.


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara instämma i berömmet om Rongedals. Träffade dom på en spelning med Flugorna och blev otroligt imponerad av deras sätt att vara både på sidan av och på scen! Kul.