söndag 20 september 2009

Betraktelse från Big Ben och måndagen

Jag tog upp en person ur publiken (tack för det Cherie! (tror jag hon hette)), men skämtet funkade inte riktigt. Rutinen byggde humormässigt på utmattning, alltså att mjölka, men jag bangade. Jag går till Big Ben och testar nytt som jag tror på, men jag tror inte tillräckligt på det. Symptomatiskt för mig på det stället. Nyttnytt ska testas på El Mundo och halvnytt på Big Ben. Så får det bli. Jag var helt okej ikväll, så det är ingen fara på taket.

Avancerad dag imorgon på betalda jobbet där jag måste doktorera i fysik (nästan) för att förstå hur en sak jag behöver fungerar. Men nån måste ju göra lättsam underhållning också...

Och så ska jag ringa en massa viktiga samtal i dom brinnande pitchtiderna. Rafsar ihop underlag till det nu. Nattinatti.

Inga kommentarer: