fredag 25 september 2009

Mitt i smeten = YES!

Adeel Faqih ska ha hurra och applåder för att han har startat klubben Mitt i smeten på Scandic Malmen vid Medis. Malmen försöker ta lite av en Lydmar-position och Mitt i smeten kommer nog att bli en hit. Det behövs verkligen klubbar i skiktet mellan gratisklubbarna och RAW på Göta Lejon.

Och jävlar vilken kväll det var igår. Uppställningen med Tobias Jacobsson, Kodjo Akolor, Christoper Linnell, Karin Fagerlund, Fredrik Anderssson, jag och Ahmed Behran som MC säger väl en del om hur kul det var. Höjdpunkten var nog när Ahmed och Kodjo munhöggs med varandra.

Jag hade jäkligt kul och följde inte alls stödordslappen utan tog det lite som det kom. Det gjorde att det blev en del improviserande i bryggorna mellan skämten. Vissa av dessa blev mycket lyckade.

Känner mig väl rustad inför min halvtimme på Gustavsbergteatern imorgon. Hoppas ni som bor på Värmdö kommer dit!

Inga kommentarer: