fredag 25 september 2009

Vände dagen

En minut efter dagislämningen ringde telefonen och allt började gå åt helvete. Efter en intensiv förmiddag verkade dock allting ha ändrat sig. Och kanske till det bättre till och med. Ibland föder panik ganska sköna idéer. Allt är mycket tack vare dom människor jag jobbar med just nu. Dom är, på alla sina resepektive kompetenser, verkligen dom bästa i branschen. Jag kommer att komma ihåg er alltid!

Hade ytterligare en träff kring lunch med Soneby (fortfarande knäckt över tanken på hans och Jonas lägenhet) och sen var jag förbi fotografen Robert Eldrim och kollade på en ny skiss. Det såg skitbra ut. Sakta, sakta närmar sig lite nya roliga bilder på undertecknad.

Slipar just nu på manus inför imorgon. Jag kommer att välta Gustavsbergsteatern. Det är min hemmaplan. Synd att det inte är riktigt fullsatt. Det är Nour och Thomas värda. Kommer dock att bli bra tryck ändå på den fina teatern.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hänt med Sonebys lägenhet?

Johan S sa...

Den är stor och har utsikt mot Riddarfjärden.