fredag 4 september 2009

Fatta att det är fredag

För er som följer mig i alla sociala nätverkskanaler (och via old school-medier som telefon, e-post och att träffas) så vet ni att veckan inleddes dåligt. Jag provfilmade för en roll i ett humorprogram och fick, givmilt nog av produktionsbolaget, två inspelningstillfällen till att övertyga kanalen. När jag hörde förutsättningarna var jag säker på att jag hade misslyckats efter måndagens inspelning. Jag får, dock, se det som ett framsteg att jag finns med på listor i egenskap av Komiker också. Nu blev det inget den här gången, men det är bara att komma igen.

Resten av veckan har jag gjort alldeles för mycket, men jag har då istället gjort det jag är bra på. Nämligen att agera lagkapten. Jag är en bra innehållsmänniska. Lika bra stories som jag skapar, lika bra hoppas jag att tekniken ska funka. Och det gör den alltid - nästan.

Nåväl, när jag summerar veckan kan jag inte vara annat än nöjd. Med lite trolleri i klipprummet har jag skapat magi som lagkapten (och bajs som pajas).

Nu blir det vin och en film. Nästa vecka kickar jag igång lite stand-up, novellfilm och Herr Storm. Fatta att det är fredag! Ha en skön helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade också film igår som vi blev väldigt trötta av... Revolutionary Road. Kan inte rekommenderas till småbarnsföräldrar, iaf inte efter kl 20. /Elin