tisdag 15 december 2009

Bra skit

Vi har en producent här på Jarowskij som sprider så mycket glädje. Han heter Jocke Brobeck och tycker att allt är "bra skit". I vår ska jag jobba med honom. Det kommer bli en glädjespiral. Jag känner doften av kanaltårta ända hit!

Idag har jag äntligen slutat jobba med vårens projekt och börjat jobba med dom projekt vi ska sälja in till hösten 2010. Planerar för 3-4 pilotinspelningar och har några nya projekt som känns skitspännande. Sammantaget om min dag skulle jag vilja säga att den är "bra skit".

El Mundos säsongsavslutning igår var verkligen trevlig. Fick äntligen se Evelyn Mok som ånyo visade att tjejerna är intressantast bland dom nya komikerna. Jag gjorde en 00-talskrönika som gick helt ok. Formmässigt var det nog elegantare än skämtmässigt egentligen.
Har också märkt att jag har en ny bästa rutin. Måste börja lägga om ordningen när jag kör längre tror jag.

Isak Jansson var annars bäst igår. Det är min åsikt.

Inga kommentarer: