söndag 13 december 2009

Säsongavslutning Parlamentet m.m.

Tänkte glutta på Parlamentet ikväll. Det är liksom en del av mitt jobb att göra det, även om det var länge sen sist. Så är det också Batra, Glans, Rheborg, Ismail. Kan bli bra.

Förresten: i mitt huvud kan det bli roligt att sammanfatta decenniet. Synd bara att man kom på det så sent. Några skämt om det imorgon får det bli. Jag är rätt nöjd med mig själv. Ståuppåret 2010 kommer nog bli något i hästväg.

På Jarowskij blir det en jobbig kommande vecka. Jag får lite för lite tid till jobbet. Hämtar på dagis fyra av fem dagar samtidigt som massor av beslut ska fattas, riktlinjer dras upp och piloter ska planeras. Misstänker kvällstjänst dessa fyra kvällar. Det får dock bli något jag bekymrar mig över då. Nu ska jag nog koka kola. Första julen i eget hem förpliktigar. Jag är skåning för hundan.

Inga kommentarer: