fredag 3 april 2009

Kul igår

Kortfattat kan man väl säga att Harry's var fullpackat och att alla var bra.

Tobias Jacobsson har jättekul material och är lätt att tycka om på scen, skådis som han är.

Sen var det min tur och jag är jättenöjd med mina tjugo minuter. Andnöd är alltid ett uppskattat inslag från scen.

Kodjo avslutade och han är en gestaltningarnas mästare. Jag gillar också hur han mjölklar sina illustrationer alladeles för länge. Så länge så att dom blir dubbelt så kul. Det är en konst det.

Packat som sagt. Lite småstökigt i lokalen eftersom vissa matgäster inte ser scenen, men fullt fokus från den stora majoritet man uppträdde för.

Personalen var väldigt nöjda. Bästa kvällen hittills på säsongen.

Förmodligen flyttar stand-up:en upp till ovanvåningen framöver. Hoppas det. Jag kommer gärna tillbaka igen. Loved it!

Jag hade inte en av mina bästa dagar bakom ratten däremot, men det vet redan dom som följer Tobias twitter (här borde jag länka, men han verkar heta nåt skumt). Körningen var bra, men att läsa innantill på vägskyltar gick sådär.

Kram på er i vårsolen!

Inga kommentarer: