tisdag 28 september 2010

Oinspirerad

Pratade igår på telefon med en kompis som enligt LBO kunde utläsa att jag verkar ha en del att stå i. Senaste tiden har det verkligen varit så. Men nu kan jag lugna alla med att jag inte har ett skit att göra. Och är allmänt oinspirerad. Kan vara skönt att läsa som omväxling, kanske? Nu ser jag fram emot söndag när min ståuppfria månad är över (exklusive att jag gjorde Lobbyns valvaka då förstås).

På tal om ingenting så har jag tänkt på en annan sak:
LBO hade fler läsare när jag skrev saker som att "Göran Gabrielsson (imiatötern) borde skjutas" (typ tre år sen). Jag har numera en policy att inte skriva saker som jag inte skulle kunna säga till personen om jag träffade dom i verkligheten.

Men i somras såg jag Göran Gabrielsson dricka en öl på Jacobs på Artillerigatan ihop med Ian Wachtmeister (tidigare Ny Demokrati-greve, nu känd som SD-dito). Så jo, Göran Gabrielsson borde verkligen skjutas. Och när man ändå har bössan uppe: skjut Ian också. Det står jag för.

Hörde jag besöksstatistiken gå upp nu?

5 kommentarer:

Kalle Lind sa...

Jag följer dej visst på Twitter.

Johan S sa...

Förlåt. Jag ska bättra mig. På alla sätt.

Fritte Fritzson sa...

Vill du höja besöksstatistiken så föreslår jag att du låter folk lägga upp kommentarer utan att du ska godkänna dem. Känns som en väldigt omodern fördröjning, det där.

Johan S sa...

Fritte, sedan blogger släppte sitt spamfilter har jag funderat på det, men hittar inte var jag återställer det. Så jag tror absolut du har rätt.

stefan wiik sa...

Det slår dig inte att Gabrielsson kanske bara gjorde research. Lite Method Acting, för att kunna imitera en Ian Wachtmeister måste man leva ihop med Ian Wachtmeistrar i ett halvår minst.