onsdag 29 september 2010

Tottenham och TV-kväll

Tottenham gjorde stabilt ifrån sig i Champions League idag. 4-1 seger. Tänk att man kan bli kär i en walesare och en ryss. Bara sådär. Dock är jag skeptisk till Van der Vaart. Har alltid varit ända sedan han satt och tjurade medan Zlatan var på plan i Ajax. Han har gjort mål i Spurs, visst. Men för mig är han en loser. Låt honom omvända mig genom sitt spel.

Tomas Gylling är tillbaka med ett program i SVT. Panama heter det den här gången. Det är anmärkningsvärt egentligen, men som sann älskare av ögongodis tycker jag klipp-TV och Kaktus Film-onani är kul. Blev påmind om Pepsi Max-reklamen "I'm good" av Matt Aselton. Bra slapstick!

Välkommen åter något svagare idag, men ändå habil skämt-skämthumor. Börjar tro att den serien kommer fortsätta locka storpublik. Och det är ju det som gäller.

Har haft svårt att komma in i Idol i år. Idol är verkligen instoppat i "jag-kollar-i-brist-på-annat"-facket nu. Det syns på - just det - tittarsiffrona. Vem är bäst egentligen?

Inga kommentarer: