fredag 28 september 2007

Skrytrulle Komikkollektivet Korv

Jag håller på att klippa ihop en skrytrulle över korvmedlemmarnas humor-CV som producent-Helena ska ståta med inför finansiärer till vår långfilm.
Vi har ganska hyfsade referenser.

Snubblande på en av DVD:erna över den här sketchen från Robins säsong 1. Kommer så väl ihåg den. 17.00 kom jag på idén. Sen skrattade jag och robin lite och improviserade fram lite repliker på redaktionen. Sen gick vi därifrån. 17.15 var vi tillbaka med en filmad sketch. Ibland är det jävligt kul att jobba med humor på TV. Det var ett sånt ögonblick. Tack Robin!



När jag ändå pratar om Korv och Robins så är jag extra glad över att Valle ska sitta i redaktionen. Det borgar för att säsong 3 blir riktigt bra!


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: