onsdag 28 oktober 2009

Bara plus med denna dag

Vilken dag:
- Mina kollegor rapporterar storverk från både rek och casting i en annan del av Sverige.

- Jag kommer överens med Jarwoskij om ett jobb i humorns epicentrum.

- Jag är grymt bra på Norra Brunn och upplever förutom min insats en fantastisk bra kväll med Soran Ismail och Fredrik Lindström. Soran och jag fick väldigt fint beröm av Fredrik. Rätta mig om jag har fel, men jag tror inte Limpan gödslar med sådant. Han var också skitrolig. Imponerade att vara så rolig när han gör så lite klubbjobb. Det är skillnad på Cirkus och en ståuppscen. Branschen behöver ett namn som honom.

- Jag kommer hem till min mailbox och får anledning att le när jag ser mail från ett projekt som vi kan kalla den finlandssvenska anledningen. Vilket glatt gäng!

Skitnöjd helt enkelt. Guten nacht.

Inga kommentarer: