fredag 30 oktober 2009

Förväntningar på klubbar

Jag hade ganska höga förväntningar på Malmen igår. Det var otroligt högljutt senast jag var där. Hade till och med tagit med mig videokameran för att filma lite, eftersom jag vill ha lite nytt videomaterial till den kommande hemsidan. Och sen är ju jazztapeten så snygg på Malmen också.

Tyvärr var inte denna kvällen alls som den förra och jag kände att jag fick jobba ganska hårt för att få en ok skrattnivå. På fejan skrev jag: "man kan säga såhär om ikväll: jag visade prov på en hög lägstanivå. Ok med skratt, men f-n vad jag slarvade". Det stämmer rätt bra.

Fick äntligen återse Bianca Meyer. Hon, Marja Nyberg och Sandra Ilar är tre tjejer födda på sent 80-tal som jag tror väldigt mycket på. Alla som har klubbar ska alltid boka dom. Ge dom tid så kommer dom bli hur roliga som helst. Dom står alla, på olika sätt, för något nytt och intressant.

Efter Malmen drog jag, Isak Jansson och Karin Adelsköld till August och snackade lite skit. Det var trevligt.

Ikväll ska jag till Vickan. Där har jag tyvärr, i motsats till Malmen, låga förväntningar. Hoppas bli bevisad motsatsen.

Inga kommentarer: