torsdag 8 oktober 2009

Idag och senare Golden Circle

Tjenahej. Idag sitter jag på redaktionen och skriver manus. Väldigt skönt. Imorgon ska jag på inspelning som jag hade glömt bort (hur lyckas man med det?!). Lyckligtvis har vi blivit med barnflicka så det fixade sig. Hade i och för sig gillat tanken på att bildproducera i en OB-buss med min fyraåring i knät. Frågan är bara om producenten hade gjort det.

Nåväl, i eftermiddag ska jag och Soneby försöka sätta det sista inför lördagens double-act på Swedbank stadions VIP-lounge inför 500 gultröjade fyllon. Sen åker vi över till Köpenhamn och kollar matchen. Hyfsat bra jobb man har! Ska verkligen sköta mig. Soneby har haft jobb med den här arrangören säkert 10 gånger och kände att han ville komma med något nytt. Och det nya blev en ny person. Kul för mig!

Ikväll giggar jag på Golden Circle Comedy Club. Klubben ligger i ABF-huset på Sveavägen i en klassisk gammal jazzklubbs lokaler. Det kommer att bli fullsatt, eftersom det är Betnér. Sen är det också Nour, Ströbaek och Hanna Danmo, så det blir en kanonkväll. Jag hoppas kunna vara bland dom 5 roligaste.

Krammen.

Inga kommentarer: