måndag 23 mars 2009

Det där med kristallkulan på LBO

Jag hade fel angående Robinson. Robinson 1783' tittare mot Babben & Co:s 1104'. Slarvsylta är ordet.
Var fan är min revy fick trots en relativt fin lead-in endast fick 726'.

Angående Grillad hade jag rätt eftersom jag tippade 700'-800'. Dom landade på 766'. Detta med en lead in som heter "Så ska det låta" som hade 1859'.

SVT har haft medvind på sistone, men kan inte vara nöjda med den här helgen. Fast dom hade en sak i helgen del 8 av Mia & Klara (842'). Det hade ingen annan kanal.

TV4:s Parlamentet kravlade sig om Wipeout på Kanal 5 (917' mot 819'), vilket nog gav en lättnadens suck på Tegeluddsvägen.

3 kommentarer:

Fritte Fritzson sa...

Är tittarsiffror din manliga, nördiga hobby?

Johan S sa...

Jag skulle nog säga att det är fotboll och Tottenham som är min manliga nördiga hobby. Vilken är din? Det kan ju inte vara Texas för hundar är ju mer bögigt.

Fritte Fritzson sa...

Skulle inte kalla det bögeri. Eller rättare sagt, det beror oerhört mycket på vad man har för hund. Om man som jag har en foxterrier är det mer ett uttryck för en designmedveten livsstil. En foxterrier är den perfekta 60-talsaccessoaren som passar till de rutiga byxorna och stringhyllan.