torsdag 12 mars 2009

Lägger ner Glashuset

Tyvärr var beslutet ofrånkomligt. Blev uppringd idag av Kajsa Åkerblom som var krögare på Restaurang Glashuset i Gustavsberg. Fastighetsägaren har köpt ut Kajsa ur sin egen restaurang. Dom räknade med att hon skulle stanna kvar, men det ville hon inte. Därmed inte jag heller.

Att driva klubb bygger på att man jobbar med en bra krögare. Kajsa är en dröm att jobba med. Att köra stand-up i Glashuset har fått ett gott rykte och en del i det är naturligtvis Kajsa och hennes underbara personal.

Jag kommer därför att ställa in klubben 5x15 den 3/4 och den 8/5 och allt annat engagemang i restaurangen.

Jag vill samtidigt passa på att tacka alla komiker som uppträtt, all personal som har jobbat och hjälpt till under Stand-up i Glashuset och den fantastiska publiken ute på Värmdö.

Det är möjligt att jag blir arrangör igen, nån gång, men först ska jag fika med Kajsa.

Kramar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist.

Standup-kunniga krögare växer inte på träd..

Anonym sa...

Hoppas både du och Kajsa hittar nya ställen att sprida er magi.