måndag 9 mars 2009

Vem är jag?

I veckan ska jag träffa AD och fotograf efter att ha skjutit upp det allt för länge. Lika bra att göra det samtidigt som massa andra spännande saker inträffar med mina humoridéer. När mycket händer, finnns det alltid plats för mer. Och andra dagar tycker man att man har mycket och göra när man ska gå till brevlådan.

Nåväl, att möta dessa kreatörer kommer innebära massa frågor. Vad är jag för en komiker? Hur sätter man sig på två stolar rent kommunikativt - du kan ju inte både vara humorproducent och komiker? Det är skitsvårt. Jag har ju jobbat med sådana här saker. Är jag folklig? Är jag smart? Är jag rentav dum? Är jag the guy-next-door eller från rymden? Är jag skrivande eller ledande?

Jaja, det kommer nog lösa sig. Ingen av dessa kreatörer kommer på managementkonsultvis att prata om hot och möjligheter.

Vem tycker du att jag är? Här finns det goda möjligheter att visa era komiska talanger i kommentarsfältet.

Inga kommentarer: