söndag 22 mars 2009

Inför neste uge

Messade Mia Skäringer precis och tackade för en fantastisk säsong. Humorhistoria. Sen orkade jag inte se på TV mer ikväll. Nästa vecka är lite mer innehållsrik än vad denna varit:

- Har två stycken lämningar av humoristiska texter för sändning i olika etermedier.
- Ska ta beslut om jag ska hyra Gustavsbergsteatern den 25 april
- Giggar på Dum Spiro Spero på Sodra bar. Verkligen kul klubb med bra uppställning. Förutom klubbvärdarna syns: Lasse Nilsen, Henrik Blomqvist (äntligen får jag se honom), Lisa Lundin, Henrik Elmér, Lasse Karlsson och undertecknad.
- Headliner på Rica Hotel. Ska äntligen få baka ihop mitt nya in i min gamla säkra act. Kommer dock inte hålla på så länge som jag velat. Då blir kvällen för lång.
- Ska dessutom föra diskussioner med tre viktigpettrar i film- och TV-branschen angående efterfrågan på min begåvning

Det kan nog bli bra. Kryptiska rapporter följer på LBO vartefter. Pöss på er!

Inga kommentarer: