måndag 16 mars 2009

Lugnare vecka

Jag har en soft vecka. Softare än Richard Slätt (producent för Ballar av stål på Kanal 5 och Grillad). Vi träffades som hastigast igår på Big Ben och han var inte så nöjd med program 1 av Grillad, heller. Däremot tror jag inte ni ska ge upp det där programmet innan ni sett Sanna Bråding-avsnittet på fredag. Hur många program har varit bra säsong 1, avsnitt 1 utom möjligen Mia&Klara?
Richard är skön och har en bra inställning.

Ska in till stan nu och träffa lite folk och faktiskt förbi Batras kontor där jag hyr plats. En gång på två år gör det värt hyran...

Och imorgon kollar jag på Gustavsbergsteatern. Se om jag gillar't.

Annars ska jag mest sitta hemma och titta på när snön smälter.

2 kommentarer:

Redaktör Slätt sa...

Verkligen! Tittarna verkade ändå gilla första programmet. 1 048 000 totalt och framför allt växer publiken för varje kvart. Det säger att vi är på rätt spår. Nu ska de få allt de tål på fredag med Bråding.

En jävligt lycklig liten producent är jag i dag.

Nu kör vi fullt ställ i fyra dagar. Sedan ska jag dö en smula.

Johan S sa...

Innan du dör vill jag vara med.