torsdag 14 maj 2009

Båtpepp

Jaha då var enkäten stängd. När jag la upp den hade jag inte så stort förtroende för dom som läser bloggen. Ber om ursäkt för det och tackar för stödet.

Det är inte så värst många som bemödat sig att klicka i enkäten (1200 unika besökare har haft chansen), men 73 pers är ändå helt okej tycker jag. Inte procentuellt, men efter vad man kan förvänta sig av en pissig enkät på en sketen blogg.

Om man nu bortser från att jag kammade hem 26% av rösterna, eftersom det hela ägde rum på LBO, så tror jag nog att dom efterföljande placeringarna är dom som gör upp om "segern". Jonatan Unge, Aron Flam och Cilla Domstad har en lite brantare vinkel på sin karriärsaktiekurs än vad jag har (och Behrad hade för all del också 8% av rösterna, precis som Aron, men har ännu inte visat sin nuna i TV).

Jag säger som förra gången jag deltog i ett RAW-sammanhang. Jag ska bara ha kul, så får vi se vad som händer.

Vi ses imorgon alla komiker och alla 2.500 personer som ska med och skratta på Silja Galaxy!

3 kommentarer:

Anders Sparring sa...

Isak Jansson har fått oförtjänt lite röster.

Johan S sa...

Ja. Och det gäller flera: 1 röst på Lisa Lundin känns väldigt lite.

Fritte Fritzson sa...

Behrad har röstat på sig själv från olika datorer...