måndag 18 maj 2009

Ny vecka, inga utmaningar

Slapp vecka med kidsen. Inget konstigt. Shetlands Ponny på onsdag, kanske. Möte med vattenföreningen. Ja, ni fattar.

Efter kryssningen (som även i fortsättningen kommer vara en av årets höjdpunkter för dom som åker med) är det inte så mycket att se fram emot förutom lite gigg och Dylan Moran. Så det få se till att bli en bra sommar. Annars blir jag besviken.

I höst ska jag börja jobba igen. Vet inte med vad. Folk frågar mig om jobb, men jag har inget själv - än.
Jag kan ju alltid producera Parlamentet, som förresten avslutade säsongen med ett hyfsat avsnitt igår. Med Henrik Dorsin, David Batra, Annika Andersson och Johan Glans så blir det bra. Glans Tips något svaga, men ändå lite förvånande att han fick ge ifrån sig segern. 879' tittade så min tes att "besättningen" är viktig för tittningen verkar stämma.

Vi får se vad som händer i höst. Och nu börjar det regna. Great.

Inga kommentarer: