måndag 4 maj 2009

Extrainsatt

Viktor från Kalmar Nation ringde och undrade om jag ville hoppa in på Stand up downstairs imorgon. Och det ville jag. Viktor hade youtube:at mig tidigare i vår (när jag kontaktade honom alldeles för sent in på säsongen) och var bitter över att han inte hade bokat mig. Jag gillar när folk använder den formuleringen om mig*. Skönt också att han slipper vara bitter.
Dessutom headline:ar Tobias Persson, så det kan ju bara bli en trevlig kväll imorgon. Klockan 20 börjar det. Kom dit!

Veckan innehåller även gigg på braiga klubbar som Tiny Comedy och Big Ben, så jag kommer vara rejält upptrimmad inför Raw Comedy Cruise nästa vecka.
Nu vill det till att jag skriver lite nytt och bra material. Sen får vi se om något av det platsar på båten.

* Jag gillar också när folk kallar mig geni eller gud.

Inga kommentarer: