torsdag 7 maj 2009

Drömfinal och "drömuppställlning"

Som Tottenhamsupporter gottar jag mig såklart åt att både Arsenal och Chelsea åkte ut i semifinalen av Champions League-fotbollen. Man U mot Barcelona är en drömfinal. Sen fattar jag om man som Bluessupporter är helt knäckt. Pique-handsen skulle verkligen varit straff. Eto'o är jag mer tveksam till.

Lagkapten John Terry sa idag att han tycker att domaren borde straffas och inte Chelsea. Det är nog lugnt John. Vi minns ju hur Anders Frisk dödshotades bort från sitt domarjobb av Chelseasupportrar. Så det kommer. Ta det bara lugnt.

Ikväll tycker jag ni för övrigt ska ta er till Tiny Comedy och titta på den här uppställlningen: Yvonne Skattberg, Elina du Rietz, Dominik Henzel, Jörgen Lötgård, Göran Asaad, Martin Soneby, Artur Andersson, Farzad Nouri, Henrik Blomkvist, Johan Sköld, Karin Fagerlundoch Cecilia von Strokirch förstås.

Ett glatt gäng minst sagt. Delar av det kvällen kommer youtubas eftersom det filmas av en snubbe. Vi får väl se vilka. Så det är nog ändå säkrast att kila förbi Bullie Bar på Hornsgatan 81.

Inga kommentarer: