tisdag 5 maj 2009

Nu räcker det för idag. Och kom förbi ikväll!

Nu blir det några nya minuter ikväll resten får bli ganska safe. Det är iallafall material jag tycker är kul att köra och det växer inte på träd i mina worddokument.

Ska ut i solen med minstingen nu.

Om jag kollar på mitt material från Gasta, på cirka 20 minuter, så kommer säkert 3-4 minuter från kompisar som inte alls jobbar med humor. Dom säger roliga saker utan att ha humorglasögonen på. Och ikväll ska jag på middag hos en kompis, en vanlig tisdag, innan jag sätter mig på Uppsalatåget. Det blir roligt, men jag "räknar" inte med nytt material. Blir nog en trevligare middag än om man tänker "hm, är det här potentiellt material?" eller som det heter numera "hm, är det här ett potentiellt twitterinlägg?"

En annan sak förresten:
Har ni tänkt på det att folk som bloggar alltid undrar "hur fan vet du det?" om saker som dom själva har bloggat om? Det är lite småfestligt.

Och ja, är ni i närheten av Uppsala. Kom förbi Kalmar Nation på Svartmangatan 3. Det kommer att bli en toppenkväll!

Inga kommentarer: