tisdag 14 augusti 2007

Jesper Rönndahl vann SM i stand up på Norra Brunn!

Vad glad jag blir! På något sätt sa hjärtat det hela tiden, men jag tippade fel. Var osäker på hur det skulle falla ut för honom i Stockholm. Första gången och allt. Huvudsaken var att det Fritte Fritzon eller Jesper Rönndahl som vann eftersom jag stack ut hakan och sa att jag personligen tyckte bäst om dom. Marcus Johansson hade gärna fått vinna också för att behålla bucklan i Malmö.

Men nu blev det Jeppe och det gör mig riktigt, riktigt glad. Hoppas nu han kör lite mer stand-up också. Som man har tjatat. Möjligen är det bara Rebecca Vinterbarn-Elg jag har tjatat på mer än honom (vilket ju blir lite ironiskt på nåt sätt kom jag på nu).

Jaja, hans telefon lär ju ringa i ståuppärenden lite mera och det borgar för fler gigg.


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: