onsdag 22 augusti 2007

MACK igår

Så har man giggat på Kallbadhuset. Skulle köra 20 minuter var det sagt, men Lena sa att jag gärna fick köra 25-30. La genast till några rutiner, men tappade bort mig vilket gjorde att jag landade på exakt 20 till slut. Helt okej gigg. Tror jag fick några av kvällens högsta skratt. När jag gick av scen kände jag mig nöjd med sista 10 och missnöjd med första 10. Mats hade vänligheten och trycka på REC på min videokamera och när jag såg showen med några öl i kroppen igår natt kändes det ganska bedrövligt. Ska kolla och analysera en gång senare, sen ska jag nog sluta filma. Det var länge sen jag gjorde det sist och jag förstår varför.

Lena var fantastisk igår! Berömde även Elin för att hon skriver så mycket nytt. Anna-Lena gav mig mitt högsta skratt igår när hon förklarade varför hon fick Bulimi: "pappa från skåne, mamma från småland det blev en kulturchock där". Hon hade publiken i sin hand även om taket inte lyfte. Det räckte för att bli inklappad iallafall. Kort eftersnack med MACK:arna och Anna-Lena och sen drog jag och tog en öl med Ronander och Erik Börén på Tempo. Mycket trevligt!

Bestämde mig faktiskt också för att gå på stand-up-galan igår. Nu har fan gått och blivit religiös.


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: