söndag 12 augusti 2007

Skit också

Skitförbannad efter Big Ben. Fick inte alls dom svar jag ville ha. Nytt material, som jag kört en gång i Gurra där det har funkat, dog fullständigt ikväll. Ok skratt på några säkrare kort, men jag var skitdålig. Framförallt sur över att jag inte fick besked på material utan bara blev deprimerad. Jävla Big Ben. Alltid samma sak.

Tappade rytmen vilket också gjorde att jag gjorde enkla misstag. Skämt som bygger på att samma retoriska figur tillämpas i både upplägg och punch, levererade jag med formen endast i punchline. Sen är det också jättedåligt att avslöja poängen i förväg. Nej fy fan.

Blev faktiskt så förbannad att jag drog hem direkt när jag var klar. Utnyttjar adrenalinet till att jobba lite ikväll istället. Behöver det för att hinna med den här veckan.

Inga kommentarer: