onsdag 22 augusti 2007

Tillägg till gårdagens Malmövistelse

Glömde några saker som jag vill ha ur mig:
- Lena hade skrivit ner lite feedback på mitt gigg. Mycket uppskattat med folk som gör det. Det är något speciellt med kulturen i Malmö alltså. Skulle någon göra det i Stockholm skulle komikern säga: "ah, jag vet, jag har skitmycket material på det, men glömde köra det"
- Anna-Lenas nyskrivna "bajsrutin" var väldigt, väldigt rolig.
- Det var kul att träffa Kringlan.
- Erik Böréns mamma borde börja blogga. Hon verkar vara världens ofrivilligt roligaste människa. Googlar hon på sin son lär hon dessutom få se det här inlägget...
- Var förbi SVT Malmö på väg in från flygplatsen igår. Trevligt som alltid. Det måste börja hända nåt där i höst tycker jag. Att höra hur väloljad komiker man är räcker inte hur länge som helst. Jobbar vidare med det nästa vecka.

Inga kommentarer: